Ugrás a tartalomra
Fodor Ágnes

Fodor Ágnes

junior oktatás, nyelvészet, kortárs művészet

Ági első találkozásunk során elmesélte, hogy diákként a struktúra hiánya miként zavara össze és gátolta a hatékony tanulásban. Ez inspirálta arra, hogy az angoltanításban a rendszerezésre és a megértési zavarok feloldására fókuszáljon. Meggyőződése, hogy a nyelvtani ’miértek’ megértése nélkül nem lehet messzire jutni, ugyanakkor azok bármilyen formában – BBC cikkek, regények, vagy akár szóviccek és mémek olvasásával is – tökéletesen gyakorolhatók.

Fiatalos stílusát akkor sem akarná levetni, ha tudná. Ági öt hónapot töltött Skóciában önkéntesként, ahol értelmi fogyatékkal élőket segített. Nekik köszönhetően nem csak angoltudása, de az emberi rugalmassága is rengeteget fejlődött.

Lelkesedése olyannyira töretlen, hogy szabadidejében előszeretettel iratkozik be online tanfolyamokra és hallgat klasszikus zenetörténetet, kortárs művészetet, vagy angol nyelvtani előadásokat.